La Júlia Camps és una de les participants del Servei d’Inserció i Orientació Laboral. En aquesta entrevista ens explica la seva experiència en el servei i en la feina que està realitzant actualment com a dependenta / atenció al client en una multinacional del sector esportiu.
- Com vas conèixer el Servei d’Inserció i Orientació Laboral i per què vas decidir participar? Una amiga de la meva mare ens va explicar en què consistia aquest servei i ens va dir que molta gent li havia recomanat. Vaig decidir participar perquè la Laura Dueñas, que és la responsable del servei, em va dir que assistís a una de les classes i em va entrar la curiositat.
- Què has aprés en aquest servei i en què has millorat? He aprés a relacionar-me amb els clients i a definir el meu perfil professional en base a les meves competències i això m’ha servit per saber en quin sector podria encaixar millor.
- Com i quan vas trobar feina? Vaig trobar feina a mitjans de maig i va ser perquè la Laura, des del Servei d’Inserció i Orientació Laboral, em va proposar participar en un procés de selecció i vaig superar-lo amb èxit.
- En quin sector estàs treballant i quines tasques desenvolupes? Estic treballant de dependenta / atenció al client en una multinacional del sector esportiu, en concret, als emprovadors. Les tasques que desenvolupo són:
– Control de peces de roba: a l’entrada i a la sortida.
– Endreçar els emprovadors.
– Penjar la roba que ens donen els clients al seu lloc.
– Assessorar al client.
- Estàs satisfeta amb la teva situació professional, per què? Sí, sempre m’agrada superar-me. Estic satisfeta amb la feina i amb el bon ambient que hi ha.
- Quin consell donaries a les persones que han iniciat el programa 2018? Que tinguin les idees clares, que no comparin el servei amb altres i que es diverteixin, però que s’esforcin. I sobretot, que facin pinya entre ells.