L’empresa Swagelok Ibérica és client de les cistelles ecològiques de La Tavella i l’Abel Romero, el seu cap de màrqueting i comunicació, ens explica la seva experiència com a clients en aquesta entrevista.
- Per què definiries la teva empresa com a saludable? Doncs tot va començar quan vam veure que en el nord d’Europa el fet de consumir productes ecològics a l’empresa era molt comú, allà la fruita i sobre tot, la que és bona, és molt cara i ho fan amb la finalitat de promoure els hàbits saludables. Nosaltres també volem fomentar aquests hàbits a l’empresa i per tant, utilitzem les escales per pujar o baixar a les diferents plantes de l’empresa, quan fem un dinar corporatiu intentem oferir menús equilibrats i saludables.
- Des de quan sou clients nostres? Des de fa un any aproximadament.
- Per què ens heu escollit com a proveïdors? Un dels criteris pel qual us hem escollit ha estat el poder col·laborar amb una entitat com la vostra, que ajuda a les persones amb dificultat per a trobar feina i perquè sou ecològics i esteu certificats.
- Quin tipus de productes ens compreu i amb quina periodicitat? Comprem fruita, en concret, els 3 kg de plàtans que vénen en la cistella, ens duren dos dies i a les oficines som quinze persones.
- Quina opinió té el vostre equip sobre els nostres productes i sobre el nostre servei? Molt bona, només cal veure amb quina velocitat es gasten els plàtans, que per cert, estan molt ben tractats. També estem molt contents amb l’enviament, ja que es fa correctament, l’única pega és que la fruita s’acaba massa ràpid a les nostres oficines.