El valor afegit que aportem als nostres clients és que la feina la fan persones especials, amb molt d’afecte i professionalitat – Pepe Perera, Encarregat del Viver

En Pepe Perera té experiència en el sector de la construcció, de l’automoció i en el manteniment de finques, en tots aquests àmbits ha dirigit a persones, per tant, té més de 29 anys d’experiència en la coordinació d’equips. Actualment és l’Encarregat del Viver i ens ha volgut concedir una entrevista per explicar-nos la seva trajectòria en aquesta posició de treball i el funcionament del seu equip.

  • Quant fa i com vas començar a treballar al Viver? Fa uns 15 anys que treballo a la fundació. Tot va començar quan un amic em va animar a que vingués a treballar aquí perquè era un sector diferent, que motivava i especial, ja que treballaria amb persones amb discapacitat i/o trastorn mental. A més, em va dir que el meu perfil encaixava amb l’entitat. Vaig decidir fer cas del seus consells i així vaig començar a treballar aquí.
  • Quines tasques has realitzat a la fundació i quines desenvolupes actualment? Vaig començar desbrossant rieres, després vaig passar a fer una franja de seguretat als boscs, també desbrossant, tallant arbres, etc. Després em van proposar canviar per gestionar el Viver i amb la intenció de millorar-lo, i aquí estic, des de llavors fins el present. En totes les posicions que he ocupat en l’entitat he sigut oficial d’un equip de persones amb discapacitat i/o trastorn mental.
    En el present, hem aconseguit diversificar la nostra feina i actualment tenim una línia de treball que es subdivideix en manipulats i viverisme.
  • Què és el que més t’agrada de treballar al Viver i per què? El que més m’agrada és treballar amb el meu equip, sempre he estat a càrrec de bons treballadors. Pots pensar que aquestes persones no tenen res a ensenyar-te, però la realitat és que aprens molt d’ells.
    Tot això era un era un món desconegut per a mi, estava acostumat a treballar en l’empresa ordinària, amb una metodologia diferent, ara també treballo l’aspecte social, a part del laboral, i això em reconforta.
  • Quantes persones formen part del teu equip i com les coordines? El meu equip el formen 17 persones i les coordino segons les necessitats dels nostres clients, del material que tenim a la nostra disposició per exercir el treball i del que poden aportar des de la seva posició.
  • Com creus que pots ajudar a les persones amb les tasques que desenvolupes, i a les empreses? Crec que puc ajudar a les persones acostumant-les i ensenyant actituds i aptituds laborals perquè millorin les seves capacitats i perquè aprenguin, i així, en un futur, puguin estar preparades per poder treballar a l’empresa ordinària.
    A les empreses les puc ajudar fent que la feina que ens demanen es faci a temps, amb qualitat i quantitat. Aportant un valor que li donen les persones especials que la fan.
  • Quins són els principals objectius que tens a la teva posició? Com a totes les empreses en les que he estat, m’agrada créixer professionalment i com a persona, és el meu objectiu principal, del que es deriven altres específics. Sóc responsable i m’agrada la responsabilitat, sempre he estat així.
  • Per què recomanaries els nostres productes i serveis, quin és el valor afegit que aportem als nostres clients? Recomano els nostres productes i serveis perquè els fan persones especials amb molt d’afecte i professionalitat.

Els nostres col·laboradors: