Aprofito aquest butlletí per presentar-me a totes vosaltres, clients i col·laboradors de Viver de Bell-lloc, i animar-vos a treballar encara més conjuntament.
Porto més de 15 anys a la Fundació Viver de Bell-lloc i fa uns mesos que vaig assumir la responsabilitat de gestionar les compres de l’entitat.
Vull compartir amb vosaltres com gestionem les compres a la nostra entitat.
Com a Fundació i com a Centre Especial de Treball, la nostra missió va més enllà dels objectius empresarials tradicionals; aspirem a créixer i millorar mentre deixem una empremta positiva en el nostre territori i en el medi ambient. Les nostres compres han d’estar alineades amb els nostres valors i la nostra visió de construir un món millor i amb oportunitats per a totes.
La qualitat i el preu continuen sent prioritats importants, ja que perseguim l’objectiu de proporcionar productes de valor als nostres clients. Tanmateix, també estem compromesos a establir col·laboracions significatives amb altres Centres Especials de Treball, Fundacions i empreses del tercer sector. Creiem fermament en la força de la col·laboració per aconseguir un impacte positiu i crear oportunitats reals per a les persones amb disCapacitat.
La sostenibilitat és una part fonamental. Cerquem proveïdors que comparteixin voler protegir el medi ambient i reduir l’empremta ecològica. Estem compromesos a fer canvis per assegurar-nos que els nostres productes i serveis siguin més sostenibles i respectuosos i alineats amb els ODS 2030.
Volem establir aliances amb empreses locals, potenciant comprar productes a proveïdors del territori, contribuint a reforçar el teixit empresarial vallesà.
Estic convençuda que plegades podem sumar per a la creació d’un futur més just i sostenible per a les nostres persones i per a la societat en general.
—
Maria Chacón
Responsable de Compres Viver de Bell-lloc
maria.chacon@vivelloc.cat