El grup empresarial Red Eléctrica de España és client de les cistelles ecològiques de La Tavella i el Salvador Relat, el seu Cap de la Demarcació de Transport Nordest, ens explica la seva experiència com a client en aquesta entrevista.
- Per què definiríeu la vostra empresa com a saludable? Perquè intentem canviar els hàbits alimentaris dels nostres treballadors a la franja horària en la que tenim la possibilitat de fer-ho, que acostuma a ser a l’hora de l’esmorzar i/o dinar, així com també a l’espai on es fan els àpats, que és al menjador de l’oficina. La nostra proposta és que els nostres treballadors consumeixin fruita i nous un cop per setmana, per això les deixem al seu abast, a sobre de la taula. No existeix la intenció de que l’empresa alimenti als empleats, sinó que proposem costums sans, la decisió la tenen ells.
- Des de quan sou clients nostres? Des de fa aproximadament un any, tot va començar degut a la remodelació del nostre edifici, on comptem amb el nou menjador.
- Per què ens heu escollit com a proveïdors? Vam fer una cerca i una posterior selecció de proveïdors per internet i us vam escollir perquè ens vau semblar una opció molt digna, sostenible i socialment impecable. Vam veure que tenim els mateixos criteris de qualitat que vosaltres, vam provar-vos i ens vam quedar.
- Quin tipus de productes ens compreu i amb quina periodicitat? Us comprem la fruita de temporada i a més, sempre demanem pomes, amb una periodicitat setmanal.
- Quina opinió té el vostre equip sobre els nostres productes i sobre el nostre servei? Tant els productes com el servei compleixen amb les nostres necessitats i criteris, per tant, l’opinió del nostre equip és molt positiva.