Curs de conducció eficient

Durant dues jornades, els dies 7 i 8 de novembre, un total de 34 treballadors i treballadores de Viver de Bell-lloc varen realitzar un curs de conducció eficient promogut pel RACC.

Conductors experimentats varen comprovar com es possible canviar la forma de conduir d’una manera dràstica i passar de consums de 7 litres als 100 km a consums de 5 litres. Increïble però real. I a més conduint de manera més segura.

Aquest curs s’emmarca dins del programa de formació de l’any 2011 i de les diferents accions realitzades per la nostra entitat per fomentar l’estalvi energètic i dins la política de millora ambiental.

Des d’aquí volem agrair al Real Automòbil Club de Catalunya la seva professionalitat i l’oportunitat que ens han brindat.

Els nostres col·laboradors: