Una història que suma valor: l’Òscar i el seu camí cap a la inserció laboral

La història que us protem és un exemple d’inserció laboral plegat de reptes: L’Òscar va iniciar el seu camí al Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) de Fundación Viver de Bell-lloc el 2023, i ho va fer amb determinació i ganes d’aprendre.

Posteriorment, va participar en el programa Singulars d’Industrials, i, el desembre del 2024, tornava al SOI per continuar creixent.

Amb l’acompanyament personalitzat de l’equip del SOI i de l’Equip Multidisciplinari de Suport (EMS), liderat per la seva referent Paula Valenzuela, l’Òscar va poder fer i està fent una adaptació progressiva i respectuosa amb les seves necessitats. Les pràctiques al Centre Especial de Treball de La Nau i els espais de treball compartits han estat claus per reforçar competències com la tolerància a la frustració o la gestió emocional.

Perquè el seu compromís ha estat tan inspirador que els seus companys i companyes l’han vist com un referent, un exemple viu de superació i esperança.

A Viver de Bell-lloc creiem en una societat plenament inclusiva, on totes les persones tinguin les mateixes oportunitats. Per això treballem cada dia per promoure el creixement personal i la inclusió social i laboral de persones en risc d’exclusió, especialment aquelles amb Discapacitat intel·lectual o trastorn de salut mental sever.

Tanmateix, avui celebrem i compartim la seva inserció laboral i ho fem amb un somriure sincer. Perquè històries com la seva ens recorden per què fem el que fem.

Gràcies, Òscar, i endavant!

👉 📽️ Descobreix el seu vídeo i inspira’t amb l’empenta de l’Òscar. Compartim camins que sumen!

Fes clic al vídeo de la signatura

Nuestros colaboradores: